أنت لم تسجل دخولك بعد
تسجيل الدخول هنا
-------------------
Welcome to Araphil
Register Now

لايف من منتجع ومطعم مائى أسكوديرا

Photos from Philippines

Booking.com

النتائج 1 إلى 7 من 7

الموضوع: لايف من منتجع ومطعم مائى أسكوديرا

Thumbs up لايف من منتجع ومطعم مائى أسكوديرا

الفيديو ده من أكتر البراهين على شدة جمال وروعة وهدوء الفلبين للي بيسأل عن السياحة والأمان والهدوء والراحة في الفلبين بجد لو حضرتك قلت الفيديو ده لمطعم مائي في أوروبا كتير أوي من اللي ميعرفش المطعم ده هيصدق وينبهر أكتر لما يعرف انه في الفلبين الفلبين للأسف مش واخدة حقها على خريطة العالم السياحية كما تستحق حتى الأن.

فعلا مكان جميل اوي ومعاك انها مش واخده حقها السياحي وكتير ميعرفش انها بالجمال ده وانا كنت واحدة منهم لحد فترة مش بعيدة معلوماتي عنها كانت سياسة وعادات شعب بس لكن عموما السياحة زي التجارة عايزة تاجر شاطر يعرف يعلن عن حاجته ويسوقها كويس ..

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Gadaa essam مشاهدة المشاركة
    فعلا مكان جميل اوي ومعاك انها مش واخده حقها السياحي وكتير ميعرفش انها بالجمال ده وانا كنت واحدة منهم لحد فترة مش بعيدة معلوماتي عنها كانت سياسة وعادات شعب بس لكن عموما السياحة زي التجارة عايزة تاجر شاطر يعرف يعلن عن حاجته ويسوقها كويس ..
    شوفي برغم ما تمر به الفلبين من صراعات سياسية وحرب على المخدرات وعلى الجماعات الارهابية الآ أن التدفقات السياحية للفلبين لا تزال قوية لسبب بسيط الفلبين سبعة الآف جزيرة وبلد كبير ويهزدهر ان شاء الله بس يكمل رئيس الفلبين ما بدأه ويطهر الفلبين من شوية الهمج الارهابين وشوية العصابات بتوع المخدرات ساعاتها الفلبين هي عنده دخل من السياحة يفوق أي قطاع أخر.

شكرا على المرور الكريم والشكر موصول للدكتور هلال على تعبه معانا في تصوير الفيديوهات دي ونتطلع للمزيد ان شاء الله.

دمتم في خير

المكان جميل اوى بجد
    مشكور على الفيديو والشكر طبعا فى الاول لدكتور هلال اللى صور الفيديو
    دمتم فى خير

اه طبعا شكرا للدكتور هلال بحب التصوير من قلب الحدث نفسي يصور شوارعها وطبيعة الحياة في المدن كمان لانه خلاص ماشاء الله بقي طارق التلمساني في التصوير .

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mera مشاهدة المشاركة
    المكان جميل اوى بجد
    مشكور على الفيديو والشكر طبعا فى الاول لدكتور هلال اللى صور الفيديو
    دمتم فى خير
    قوليله يا ميرا الله يكرمك لأن أحنا فعلا محتاجين فيديوهات تصور سحر الفلبين وجمالها وخصوصا الأماكن الغريبة زي المطعم ده ...الشكر موصول ليكي أختنا أنتى وأختنا الكريمة غادة

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedelngar2010 مشاهدة المشاركة
    قوليله يا ميرا الله يكرمك لأن أحنا فعلا محتاجين فيديوهات تصور سحر الفلبين وجمالها وخصوصا الأماكن الغريبة زي المطعم ده ...الشكر موصول ليكي أختنا أنتى وأختنا الكريمة غادة
    ربنا يكرمه ومنتظرين منه المزيد