أنت لم تسجل دخولك بعد
تسجيل الدخول هنا
-------------------
Welcome to Araphil
Register Now

أختار اللغة بالأعلى
أضغط بالأسفل - ما يمكن أن تفعله فى أرافيل
أقرأ المقالات   تصفح المدونات   شارك فى المنتدى
Find and Marry Filipino girl - أرافيل:كل شئ عن الفلبين والعرب فى الفلبين

النتائج 1 إلى 9 من 9

الزواج المدنى والزواج الأسلامى داخل الفلبين بالفيديو

Smile الزواج المدنى والزواج الأسلامى داخل الفلبين بالفيديو

مشكور جدا دكتور هلال على هذا الطرح وللأخوة العرب الراغبين في الزواج من الفلبين ويرغبون في التعرف تفصيليا على خطوات واجراءات الزواج من فلبينية وتكاليف الزواج واجراءات التأشيرة وكل ما يتعلق بالزواج من فلبينية يمكن زيارة منتدى أرافيل وهو أول موقع عربي متخصص في الشأن الفلبيني للعرب في الفلبين
    https://www.araphil.com/forumdisplay.php/124-الزواج-من-فليبينة
    واذا لديكم أي تساؤل يمكن طرحه في المنتدى وسيتم الرد عليه فورا
    دمتم في خير

احب وحدة من الفلبين ولكن هي من منطقة إسلامية زومبوانجا واهلها متشددين وانا خايف اروح بصراحة ابو سياف يعلقني 😄 فبماذا تنصحونني

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Ahmed iya مشاهدة المشاركة
    احب وحدة من الفلبين ولكن هي من منطقة إسلامية زومبوانجا واهلها متشددين وانا خايف اروح بصراحة ابو سياف يعلقني 😄 فبماذا تنصحونني
    أهلا بيك أخونا الفاضل

طيب ممكن تتزوج منها في مانيلا هي ممكن تيجي الى عاصمة الفلبين وتتزوجوا في أحد المساجد والزواج الاسلامي سهل وأجراءاته بسيطة وهتلاقي كافة تفاصيل الزواج الاسلامي في قسم الزواج من فلبينية ...

وبعدين عايز أسألك سؤال يعني حضرتك خايف من أبو سياف ومش خايف من الزواج ...ههههههههههه.

وسؤالي بقى لحضرتك هو حضرتك تعرفت على من ترغب بالزواج منها خارج الفلبين صحيح ؟

استاذ احمد خليك محضر خير بتخوفه ليه من الجواز خلي اخونا الكريم يجرب بنفسه ويحكم وبعدين ده الجواز جميل جدااااااااا سامحني يارب .

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Gadaa essam مشاهدة المشاركة
    استاذ احمد خليك محضر خير بتخوفه ليه من الجواز خلي اخونا الكريم يجرب بنفسه ويحكم وبعدين ده الجواز جميل جدااااااااا سامحني يارب .
    يعني بالذمة حد يخاف من ابو سياف ولا حتى ابو رجل مسلوخة وميخفش من الجواز ...

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedelngar2010 مشاهدة المشاركة
    يعني بالذمة حد يخاف من ابو سياف ولا حتى ابو رجل مسلوخة وميخفش من الجواز ...
    ههههههههههه انتوا كده بتخوفونى انا الحقيقه

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mera مشاهدة المشاركة
    ههههههههههه انتوا كده بتخوفونى انا الحقيقه

ياخبر متخافيش يافندم ده حتى الجواز مسئولية والتزام زي كده لما الطفل يبقى مجبر أنه يشرب الحليب وينام بدري عشان يصحى بدري للمدرسة الصبح .وبعدين معرفتشي أغنية المتجوزين المفضلة أيه ؟؟ أعطني حريتي أطلق يدايا...ههههههههههه

لأ متخافيش احنا بنهزر ديه فكاهة فكاهة سامحني يارب استغفر الله العظيم الواحد بقي كذاب كذب الابل .

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Gadaa essam مشاهدة المشاركة
    لأ متخافيش احنا بنهزر ديه فكاهة فكاهة سامحني يارب استغفر الله العظيم الواحد بقي كذاب كذب الابل .
    هههههههههههه واضح انك انتى اللى محتاجه تبقى محضر خير مش استاذ احمد