أنت لم تسجل دخولك بعد
تسجيل الدخول هنا
-------------------
Welcome to Araphil
Register Now

helmet diving - تجربة مثيرة فى بوراكاى - الغوص تحت الماء

Booking.com

النتائج 1 إلى 8 من 8

الموضوع: helmet diving - تجربة مثيرة فى بوراكاى - الغوص تحت الماء

Smile helmet diving - تجربة مثيرة فى بوراكاى - الغوص تحت الماء

عند نزول السلم الى الماء، سيتم وضع خوذة ضخ الأوكسجين على رأسك. ومع أرشاد من مرب الغوص، سوف تغوص ببطء حوالي عشرة أقدام أو أكثر في قاع البحر ، ستجد أرضا رملية وشعاب مرجانية،وأسماك ملونة. الغوص لمدة 10 دقائق تقريبا ، حيث الصمت التام والناظر الخلابة .

ما شاء الله يادكتور هلال ما شاء الله ربنا يسعد أيام حضرتك والأسرة الكريمة ديما يارب والله ...فعلا تقدر تعتبر ان دي أجمل عشر دقائق في حياة الانسان سبحان الله روعة روعة روعة هو ده الكلام يادكتور فيديو ولا أروع

فكرة التجربة هايله وممتعة واول مرة اشوفها في الواقع لاني شوفتها في مسلسل كرتون بس مكنتش متخيلة انها ممكن تتحول لواقع بجد انا منبهرة بجمال جزر الفلبين والتطوير والجهد المبذول لمتعة السائح بافكار مثيرة وجديدة وممتعة .

شكرا اخي الكريم علي الموضوع .

وشكرا دكتور هلال لعرض الفيديو الرائع اسعد الله حياتك وحياة اسرتك الجميلة.

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Gadaa essam مشاهدة المشاركة
    فكرة التجربة هايله وممتعة واول مرة اشوفها في الواقع لاني شوفتها في مسلسل كرتون بس مكنتش متخيلة انها ممكن تتحول لواقع بجد انا منبهرة بجمال جزر الفلبين والتطوير والجهد المبذول لمتعة السائح بافكار مثيرة وجديدة وممتعة .

شكرا اخي الكريم علي الموضوع .

وشكرا دكتور هلال لعرض الفيديو الرائع اسعد الله حياتك وحياة اسرتك الجميلة.
    الشكر موصول ليكي أخت غادة وان شاء الله المرة الجاية نكون مع الدكتور هلال وابقى خلي حد يقولي أطع علشان العشر دقايق خلصوا مش طااااااااالع علشان بس تبقى الأمور واضحة من أولها .
    دمتم في خير

الله على الجمال يا دكتور ربنا يسعد ايامك ومشكور جدا جدا على الفيديو الرائع ده

هههههه وانا كمان لو نزلت مش هطلع ديه لعبة جميلة اوي .

هههههه وانا كمان لو نزلت مش هطلع ديه لعبة جميلة اوي .
    بصراحة دي قمة المتعة والواحد تحت الماء بس أنا حاسس اني هبقى شبه الشخصية الكرتونية ....باظ يطير..... وأنا لابس الهيلمت ده على الراس هههههههههه
    بس كله يهون علشان المشهد الرائع والتجربة المذهلة دي ..

الفيديو ده تم تثبيته في المنتدي بجد يستحق عن جدارة ان يكون فيديو العام.

حضرتك هتبقي باظ وانا هبقي ساندي مع سبونج بوب لاني بحب الكارتون ده الظاهر من جمال اللعبة حركت فينا الطفولة هههههه عجبك كده يا دكتور المرة الجاية خدنا معاك.

حضرتك هتبقي باظ وانا هبقي ساندي مع سبونج بوب لاني بحب الكارتون ده الظاهر من جمال اللعبة حركت فينا الطفولة هههههه عجبك كده يا دكتور المرة الجاية خدنا معاك.
    ثواني بقى....... بالحديث عن سبونج بوب أقدر اقولك أني طفل أخر حاجة ومن عشاق هذا الكرتون جدا ...عموما أحنا ممكن نشتري ادواتا لغطس مؤقتا وبعدين الغطس يجي برحته مفيش مشكلة .

ان شاء الله ننتظر المزيييييييد يا دكتور
    دمتم في خير

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع