أنت لم تسجل دخولك بعد
تسجيل الدخول هنا
-------------------
Welcome to Araphil
Register Now

الغوص تحت الماء في الفلبين لايف

Helal Pharmacy
Helal Manpower Agency

Booking.com

النتائج 1 إلى 7 من 7

الموضوع: الغوص تحت الماء في الفلبين لايف

Thumbs up الغوص تحت الماء في الفلبين لايف

الغوص تحت الماء :- تتميز هذه الرياضة عن باقي الرياضات في دخول عالم اخر يختلف عن عالمنا وهو عالم ما تحت الماء وذلك عن طريق بعض المعدات اللتي سوف تساعدك على التنفس تحت الماء وبأمان حيث المتعة والاثارة ودخولك عالم البحار الغريب عن العالم فوق الأرض .. حيث الالتقاء في الكائنات البحرية والتمعن في خلق الرحمن بهذا العالم الشاسع وسوف تشعر بالاثارة منذ الانفاس الاولى تحت الماء وسوف تستمر هذه الاثارة طالما مكثت تحت الماء وكانت هناك كائنات حية في هذا العالم المثير للفضول

- - - Updated - - -

كالعادة يابروفيسور مبدع ديما مع الابتسامة الجميلة وبصراحة تجربة ولا أروع وبعدين كفاية ان حضرتك تستشعر عظمة الخالق وابداعه تعرف يادكتور انا لو كنت معاك كنت خدت تذكار من تحت الميه ولو حبة رمل يقولوا ممنوع مش ممنوع مكنتش هعرف امسك نفسي ده احساس غير عادي وبالمناسبة يادكتور تيشرت بوركاي عامل شغل كبير في الفيديو ...ربنا يديم عليك الصحة والسعادة يادكتور يارب.
    وللراغبين في التواصل مع الدكتور هلال والتعرف على كل ما يخص الشأن الفلبيني فقط تفضل بالانضمام الى منتدى أرافيل
    www.araphil.comï

الله يا دكتور على الجمال ربنا يسعد ايامك ويديم عليك الفرحه وعلى اسرة حضرتك

حد خد باله من السلحفاة الضخمة اللي بتمر من خلف الدكتور هلال دي متهيألي دي من الكائنات النادرة والمهددة بالانقراض على مستوى العالم فكونها في المكان ده يعني المكان ده تقريبا كده محمية طبيعية ...احساس فعلا ميتوصفش بالكلمات وياريت الفلبين تتجدعن شوية وتروج لمحاسنها دي بقى .

فعلا شكلها تجربة مميزة وجميلة وجديدة هي قريبة تقريبا من الغطس ،والسلحفاة ضخمة اوي وتخوف بس لو فعلا المكان محمية بيتهيألي مينفعش يحصل فيه الغطس .

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Gadaa essam مشاهدة المشاركة
    فعلا شكلها تجربة مميزة وجميلة وجديدة هي قريبة تقريبا من الغطس ،والسلحفاة ضخمة اوي وتخوف بس لو فعلا المكان محمية بيتهيألي مينفعش يحصل فيه الغطس .
    المحمية الطبيعية بيسمح للناس بزيارتها تحت بصر المسئولين ...انا بس منبهر بالموضوع شوية واي مكان في الدنيا هيكون فيه غطس هيكون رائع الفكرة اني اول مرة اشوف حد أعرفه شخصيا لايف في الموقف ده...

دمتي في خير أختنا الكريمة

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedelngar2010 مشاهدة المشاركة
    حد خد باله من السلحفاة الضخمة اللي بتمر من خلف الدكتور هلال دي متهيألي دي من الكائنات النادرة والمهددة بالانقراض على مستوى العالم فكونها في المكان ده يعني المكان ده تقريبا كده محمية طبيعية ...احساس فعلا ميتوصفش بالكلمات وياريت الفلبين تتجدعن شوية وتروج لمحاسنها دي بقى .
    فين ياعم السلحفاة دى؟
    أنت هتخوفنا ولا ايه
    لو فيه سلحفاء كنا قفزنا فورا وطلعنا من الميه

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة araphil مشاهدة المشاركة
    فين ياعم السلحفاة دى؟
    أنت هتخوفنا ولا ايه
    لو فيه سلحفاء كنا قفزنا فورا وطلعنا من الميه
    هههههه على فكرة دي ظهره في الصورة وراك بالظبط هههههههههههههه تحس كده انها شفتكم بتتصوروا قالت تدخل في الصورة معاكوا شكلها سلفاة من مصر ههههههههههههههههه أصل ده طبع تبقى بتصور حد تلاقي الشعب عايز يدخل معاك في الصورة متعرفش عشم ولا ايه بالظبط...

بس فيديو بيفكرني ببرنامج العلم والايمان بجد روعة يادكتور

دمت في خير وتحياتي لحضرتك والأسرة الكريمة

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع